dinsdag 30 augustus 2016

Creativity is Intelligence having fun

Goedemorgen lieve bloglezers,

Deze kaart heb ik gemaakt als laatste kaart voor het PanPastel BNL blog.

Na 4 jaar heeft de firma Colourstock besloten e.e.a. te herstructureren
en niet verder te gaan met het PanPastel BNL blog.
De bestaande facebook groep is hiermee ook komen te vervallen.
De promotie van PanPastel zal verder gaan op het Colourstock blog
en in een nieuwe facebookgroep.

In de 4 jaar dat het blog bestaan heeft, hebben verschillende designers hun bijdrage geleverd
en hebben we van de lezers heel veel reacties mogen ontvangen.
Hier op mijn eigen blog wil ik iedereen die zijn/haar steentje heeft bijgedragen op welke manier
dan ook bedanken voor deze inzet.


Creativity is Intelligence having fun sluit het PanPastel BNL blog af


Sinds kort hebben we een nieuwe super Crafting Machine genaamd TODO op
de Nederlandse markt waarmee je geweldige resultaten kunt maken.

Dit is ook de basis geweest voor deze kaart.
Met de TODO machine en gouden hot foil heb ik als eerste de ondergrond gemaakt.
Hierbij heb ik er voor gezorgd dat de ondergrond lekker grungy word.
zodat er voldoende ruimte overblijft om te kleuren met PanPastel.


Met de kleuren Turqouise en Turqouise shade en Ultramarine Blue
heb ik de kaart gekleurd.
Vervolgens de mooie stempels van IndigoBlu gestempeld met
Versamark en gekleurd met Turqouise shade en Ultramarine Blue.
Voor de zwarte afdruk heb ik gekozen voor Archival inkt en deze verhit op de
delen waar de folie zit.

De tekst op een ander stuk met Grungy foil papier gestempeld.
(het leuke van een grungy ondergrond is dat je met 1 stukje folie wel 3 a 4 ondergronden kunt maken)
Gekleurd met Turqouise en de tekst gestempeld.
De tekst uitgeknipt en met 3d foam tape opgeplakt.

Voor de basis van deze kaart heb ik gekozen voor een stuk zwart Papicolor Cardstock.

Ik ben natuurlijk ook weer erg benieuwd wat jullie van de kaart vinden.
Dank je voor het achterlaten van je reactie.

Zelf heb ik besloten niet verder te gaan in het Colourstock team.
Al blijft ik natuurlijk wel werken met PanPastel.
PanPastel is en blijft een mooi medium om mee te werken.


post signature
Follow Me on Pinterest

2 opmerkingen:

Aartje zei

Gave kaart Lydia een mooie afsluiter van het papn pastelblog.
Groeten, Aartje

Els zei

Een mooie en bijzondere kaart Lydia. Een mooie afsluiting van het PanPastel tijdperk en de start van een nieuwe TODO tijd.

Groetjes,
Els